Atkreipkite dėmesį į savo elgesį

  • Pirkiniai

Apsipirkti eikite pilnu skrandžiu, neimkite daug pinigų, kad neužsimanytumėte produktų sąrašo papildyti. Būkite saikingi. Pirkite kuo daugiau daržovių, jei perkate žuvį, o pasirinkimas negausus, pasirinkite šaldytą, bet ne jau pagamintą žuvį.

 

  • Valgymas

Paskirkite laiko valgymui, valgydami neskaitykite, nežiūrėkite televizoriaus. Po kiekvieno kąsnio padėkite šakutę į šalį ir atidžiai sukramtykite tai, kas yra burnoje, tik tada nurykite. Valgydami padarykite pertraukėlę ir, priešingai nei jus mokė tėvai, jeigu nesuvalgote palikite maistą lėkštėje. Gaminkite tik vieną porciją, nepraleidinėkite nė vieno valgymo ir nepamirškite visą dieną gerti daug vandens. Būtų idealu, jei išgertumėte nuo 2 iki 3 l skysčių: vandens, žolelių nuoviro, lengvos arbatžolių arbatos.

  • Gaminimo būdai

Iš valgiaraščio išbraukite riebaluose keptus kepsnius. Išmokite gaminti maistą vartodami nedaug riebalų arba visai be jų. Taip maiste esantys vitaminai ir mikroelementai nesusikils ir tiks dietai. Gaminkite garuose (garuose galima gaminti visus maisto produktus, pridėkite prieskonių), uždengtoje keptuvėje, troškinti puode, kepti orkaitėje arba ant žarijų (juk vasara kepsninių sezonas!). Pamirškite kepimą ir troškinimą su riebalais. Naudinga gaminti moliniuose induose. Bet kuriuo atveju naudokite nesvylančią keptuvę, kad galėtumėte gaminti be riebalų.

  • Padrąsinkite save

Sudarykite su savimi sutartis: “Mano tikslas šį mėnesį kas savaitę numesti po du kilogramus”, “Per du mėnesius turiu numesti nuo 7 iki 10 kilogramų”. Apdovanokite save už pergales mažomis dovanėlėmis. Paskatinkite save, kad įveikėte ypač sunkų ar lemiamą etapą: “Pirmą kartą per du mėnesius nuėjau į kokteilių vakarėlį, be vargo išlaikiau visus gundymus ir neprisikimšau užkandžių”. “Pagaliau galiu apsirengti drabužį, kurio jau 3 metai negalėjau net užsisegti”.

  • Vakarėliai ir priėmimai

Negerkite jokių alkoholinių gėrimų. Tiksliai suplanuokite, ką valgysite prieš/per vakarėlį ar priėmimą. Būtinai užkąskite nekaloringų užkandžių. Išvengti pagundos lengviau, kai nesi alkanas! Apmąstykite, kaip mandagiai atsisakysite siūlomų valgių. Nenusileiskite, net jei jus spaus.

Parašykite komentarą