Auksinės taisyklės, kaip išlaikyti idealų svorį

Jūs baigėte dietą. Dabar reikia stengtis, kad numesti kilogramai nepriaugtų. Būtų geriausia, kad ir toliau valgytumėte tokį sveiką maistą iš šviežių produktų, kurį patys pasigaminsite, kad vengtumėte paprasto cukraus ir riebių produktų. Jei pirksite riebius produktus, atidžiai perskaitykite ant etiketės, kiek juose angliavandenių, riebalų, baltymų. Venkite vadinamųjų “dietinių” produktų arba “light” vadinamų gaminių, pvz., šokolado, kuris turi mažiau cukraus, tačiau daugiau riebalų, todėl ir kalorijų jame daug.

 

Išvardysiu taisykles, kurios padės jums išlaikyti vienodą svorį:

  • Raskite laiko pusryčiams.
  • Dažniausiai valgykite daržoves, žuvį, paukštieną, mėsą – tik retkarčiais.
  • Niekada nepraleiskite valgymo.
  • Rūpestingai kramtykite, valgykite sąmoningai.
  • Valgydami venkite skaityti ar žiūrėti televizorių.
  • Stenkitės tarp valgymų neužkandžiauti.
  • Venkite alkoholinių gėrimų; geriausia rinktis tik vieną taurę sauso balto arba raudono vyno.
  • Valgyti pradėkite nuo žalių daržovių patiekalo.
  • Nuo kumpio, mėsos ir paukštienos nupjaukite riebalus.
  • Negerkite saldžių gaivinamųjų gėrimų.
  • Cukraus atsisakykite arba pakeiskite saldikliais.
  • Pripraskite gaminti valgį taip, kaip gaminamas dietinis: virkite garuose, troškinkite, kepkite keptuvėje be riebalų, orkaitėje ant grotelių, grilyje arba ant iešmo.
  • Grįžkite prie natūralios mitybos.

Būtinai sverkitės kiekvieną rytą, kol skrandis tuščias. Jei tik priaugote 500 g tuoj pat pasistenkite tą svorį numesti vieną ar dvi dienas laikydamiesi pradinio lieknėjimo plano.

Parašykite komentarą