Mažo kaloringumo dieta

Sveikos mitybos lieknėjimo planas parengtas mažo kaloringumo dietos ir sveikos mitybos principu. Mažo kaloringumo dieta gali būti paprasčiausias būdas sulieknėti, jos esmė sudeginti daugiau kalorijų nei gavote su maistu. Dauguma „kažką panašaus“ bandžiusių, girdėjusių lieknėtojų jums pasakys, jog šios dietos privalumas tai, kad galite valgyti pietums net tortą, tik suvalgykite mažą porciją atsižvelgdami į kalorijų skaičių ir jūs lieknėsite! Dėmesio saugokitės spąstų!

Dieta pagrįsta tiesiog mažesnėmis porcijomis valgant įprastus labai perdirbtus maisto produktus suteiks tipiškus rezultatus, badavimą, prastą mitybą, organizmo išsekimą ir tik laikiną svorio kritimą. Valgant kaloringus produktus laikydamiesi mažo kaloringumo dietos,  nuolat jausis alkis, nes maisto porcijos, norint neperžengti kalorijų ribos, turės būt labai mažos. Taigi nuolat jaučiant alkį, tik laiko klausimas kada grįšime prie senų įpročių ir su kaupu susigrąžinsime numestą svorį. Vėliau vėl bandysime mažinti porcijas, vėl lieknėsime, vėl priaugsime, tarsi JO-JO žaisliukas mūsų kūnas nuolat patirs šoką,  būsime pikti ir suirzę.

Sveika mityba. Priešingai, nei įprastus perdirbtus, valgydami maisto produktus, kuriuose daug maistingųjų medžiagų ir ląstelienos, bet mažai kalorijų, mes tampame patenkinti, sveiki, stabiliai krenta svoris. Galime numesti svorio, nors valgysime daugiau maisto.

Bet kokios dietos, o ypač mažo kaloringumo dietos, kalorijų vertė yra vienintelis svarbiausias veiksnys sveikai metant svorį. Skaičiuoti kalorijas yra nesunku, tačiau tol, kol nepanaikinsime sveikatai žalingų maisto produktų, nepapildysime mitybos naudingais produktais ir nemokėsime derinti maisto, negalėsime užtikrinti, kad valgome pagal sveikos mitybos principus. Štai kodėl sveikos mitybos lieknėjimo planas teikia duomenis apie trijų maistinių medžiagų: baltymų, riebalų, angliavandenių kaloringumą, naudą, rūšis. Taip pat apie skaidulas, natrį, padeda užtikrinti, kad jūs gautumėte pakankamą kiekį, neviršytumėte leistinos normos. Trys pagrindiniai makroelementai teikia kalorijas, aptinkamas maisto produktuose. Mitybos plane sužinosite kiek kalorijų teikia kiekvienas produktas, kaip jas subalansuoti siekiant užtikrinti, kad jūs valgote sveiką maistą. Stipriai perdirbtuose maisto produktuose, kuriuose yra daug cukraus ir kitų ingredientų, yra „tuščių kalorijų.“ Jie turi mažai maistinės vertės ir skaidulų, taigi negali išlaikyti stabilios medžiagų apykaitos taip kaip sveiki maisto produktai. Taigi 500 kalorijų greito maisto neturi tokio poveikio kaip 500 kalorijų sveiko maisto.

Parašykite komentarą