Pagrindinė fizinė veikla: vaikščiojimas

Vaikščiojimas – pati natūraliausia žmogaus veikla

vaiksciojimas

Vaikščiojimas mus įpareigoja išlikti žmonėmis, panaudoti savo kūną, persikeliant iš vienos vietos į kitą, ir atsilygina, išskirdamas tuos endorfinus, kurie teikiamu malonumu patvirtina, kad mūsų kūnas patenkintas. Vaikščiojimas patikimiausias sąjungininkas kovojant su antsvoriu.

 

2. Vaikščiojimas – pati paprasčiausia fizinė veikla

Iš tiesų vaikščiojimas toks paprastas ir savaiminis, kad leidžia vykdyti lygiagrečiai beveik bet kokią veiklą. Vaikštant galima galvoti, organizuoti savo dieną, bendrauti, kalbėtis su palydovu ar skambinti telefonu. Kai žingsniuoji, gyvenimas nesustoja.

 

3. Vaikščiojimas – mažiausiai varginanti ir plačiausiai taikoma veikla

Galima ištisas valandas žingsniuoti ir nepavargti. Mūsų pastangos tolygiai pasiskirsto labai dideliame raumenų ir kaulų plote. Iškylai pėsčiomis pakanka geros avalynės, o kasdieniam vaikščiojimui, siekiant optimizuoti liesėjimo procesą, tinka bet kokia avalynė, netgi aukštakulniai bateliai. Vaikščioti skatinkime visą savo šeimą, aplinkinius, pažįstamus.vaiksciojimas seima

 

4. Vaikščiojimas – žmogaus veikla, vienu metu išjudinanti didžiausią raumenų skaičių

Raumenys, labiausiai įtraukti į vaikščiojimo procesą, yra organizmo didieji nešėjai, t.y. didžiausi kalorijų eikvotojai.

Svarbiausi raumenys vaikščiojant:

Keturgalviai raumenys. Jie išsidėstę priekinėje šlaunų dalyje ir yra didžiausi žmogaus kūno raumenys. Tai jie pakelia ir stumia šlaunį ir koją į priekį.

Užpakaliniai šlaunų raumenys grąžina apatinę galunę.

Sėdmenų raumenys – labai galingi didelės apimties raumenys, kurių užduotis – užbaigti žingsnio judesį. Įprastas šios raumenų masės suglebimas negailestingai iškelia nepakankamą šių raumenų ir jų pagrindinės funkcijos – vaikščiojimo – naudojimą.

Pilvo raumenys, aktyviai dalyvaujantys vaikščiojant ir susitraukiantys sulig kiekvienu žingsniu į priekį.

Blauzdos raumenys, ne tokie stambūs ir liaunesni, bet vieni iš svarbiausių žengiant žingsnį

 

5. Vaikščiojimas – palankiausia liesėjimui fizinė veikla

Galbūt pasirodys keista, bet vaikščiojimas sudegina tiek pat kalorijų, kiek tenisas ir daugelis kitų sporto šakų. Tokį optimalų išeikvojimą paaiškina tai, kad ši veikla taki ir nepertraukiamą, o žaidžiant tenisą pusė laiko sugaištama statiškiems veiksmams, laukiant atmušto kamuoliuko.

Vaikščiojimas toks optimalus dar ir dėl to, kad yra visiškai įaugęs į kasdienybę; vaikščioti galima bet kada ir bet kur – kad užpildytume dyką laiko tarpą, bet kur ir bet kada dieną ar naktį. O tai kur kas paprasčiau negu slidžių trasa ar furbolo stadionas.

 

6. Vaikščiojimas – naudingiausia fizinė veikla galutinės stabilizacijos etape

Tai vienintelė veikla, kuri, įrodžiusi savo naudą liesėjant. Vaikščiojame mes lygiai taip pat, kaip ir kvėpuojame.raumenys vaiksciojimas

Vaikščiojimas yra begalo paplitęs užsienio šalyse, ypač Šiaurėje. Jų surastas Šiaurietiškas vaikčiojimas su lazdomis yra pats veiksmingiausias, kada dirba daugiausia kūno raumėnų, ir didžiausia nauda mūsų organizmui.

 

7. Vaikščiojimas – vienintelė fizinė veikla, nekelianti jokios grėsmės nutukusiems žmonėms

O jos rezultatai ir veiksmingumas proporcingi antsvoriui, kurį šie ant savęs nešioja, ir svarbiausia – nerizikuojant susižeisti ar gauti širdies smūgį. Kuo žmogus storesnis, tuo jam svarbiau vaikščioti.

 

8. Ir pagaliau, vaikščiojimas – veikla, geriausiai apsauganti nuo senėjimo

Vaikščiodami jūs optimaliai palaikote didumą pagrindinių organizmo funkcijų: kraujo apykaitos, kvėpavimo, kaulų, hormoninę, raumenų, psichikos. Jei mes nevaikštome, visos tos svarbios funkcijos veikia prasčiau, ir kūnas greičiau sensta.

vaiksciojimas_lazdomis_kaunas_lt

Parašykite komentarą