Pievagrybiai įdaryti mozzarella sūriu, daržovėmis ir riešutais!

Pagaminkite svečiams skanių ir sočių užkandžių!

Pievagrybiai įdaryti mozzarella sūriu, daržovėmis ir riešutais!

Reikės: 500 g šviežių pievagrybių (pasirinkite didesnėmis kepurėlėmis) (100kcal), pusės citrinos sulčių (12kcal), 2 v.š. tyro aliejaus (14g/115kcal), 120 g kuo liesesnio Mozzarellos sūrio (mes naudojam Mocarelos sūrio rutuliukai GALBANI, 13,5%) (160kcal), 2 sunokusių pomidorų (apie 200g/ 54kcal), saujos migdolų riešutų (apie 30g/178kcal), saujos špinatų (6kcal), šviežių krapų, druskos, pipirų, čiobrelių.

Paruošimas: Į dubenį išspauskite citrinos sultis, įpilkite aliejų, įberkite žiupsnelį čiobrelių, druskos ir juodųjų pipirų. Viską gerai išmaišykite.

Į paruoštą marinatą sudėkite nuplautus pievagrybius su jau išskobtais koteliais, pamaišykite, kad grybai pasidengtų marinatu. Jeigu turite laiko galite pamarinuoti 1-2 val. kartas nuo karto pamaišydami, tačiau tai nebūtina, galima gaminti iš kart. Pasiruoškite įdarą: smulkiai supjaustykite „Mozzarella“ sūrį, pomidorus, špinatus ir labai smulkiai susmulkinkite migdolus, galite sumalti, tik ne iki visiškų miltelių, o smulkių gabalėlių, pridėkite žiupsnelį smulkintų šviežių krapų, druskos ir pipirų. Viską išmaišykite iki vientisos masės. Grybų kepurėles su kaupu užpildykite paruoštu įdaru. Įdarytus pievagrybius dėkite į iki 190C įkaitintą orkaitę ir kepkite 10-15 min., kol sūris išsilydis, o grybai gražiai apskrus.

P.S. Vietoje pomidorų galite naudoti, bet kokias jūsų mėgiamas daržoves (papriką, baklažanus, svogūną ir pan.), keisti riešutus.

Gausite maždaug 33-35 vnt. įdarytų pievagrybių – 613kcal, taigi viename apie 18kcal, skanaus!