Pusryčiai naudingi sveikatai ir net gali padėti numesti svorio!

Kodėl pusryčiai tokie svarbūs mūsų organizmui?

  • Greitėja medžiagų apykaita. Virškindamas maistą, organizmas degina kalorijas, taigi spartėja medžiagų apykaita. Be to, per pusryčius gautos kalorijos nepaverčiamos nereikalingais kilogramais – jos beveik visos sudega.
  • Apsaugo nuo persivalgymo. Rytą nepapusryčiavus pietums dažniausia suvalgoma gerokai daugiau. Taip organizmas vienu metu gauna per daug maisto. Jis pasiima tiek, kiek reikia, o perteklius virsta riebalais.
  • Suteikia energijos. Tie žmonės, kurie nevalgo pusryčių, apie dvyliktą valandą dienos dažniausiai jaučiasi pavargę ir suirzę.
  • Padeda susikaupti. Manoma, kad rytą iš namų išbėgus be pusryčių, būna sunkiau sutelkti dėmesį, sudėtingiau spręsti problemas, nes ne taip aktyviai dirba smegenys.
  • Saugo nuo širdies ligų. Mokslininkai išsiaiškino, kad žmonių, kurie nepusryčiauja, kraujyje pamažu didėja cholesterolio kiekis. Dėl to padidėja rizika susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis.
  • Sumažina stresą. JAV buvo atliktas tyrimas ir paaiškėjo, kad pusryčiai labai svarbūs kovojant su stresu ar norint jo išvengti. Rezultatai parodė, kad žmonės, kurie rytą pradeda sveikais pusryčiais, stresines situacijas išgyvena kelis kartus rečiau negu atsisakantieji pusryčių.

Mokslininkai ir gydytojai dietologai vieningai sutaria – pusryčiauti būtina! Tačiau tai turi būti kokybiškas, mineralų ir vitaminų gausus maistas, sukirtus bandelę ar sumuštinį su dešra, ne tik nepajusite energijos antplūdžio ar pagreitėjusios medžiagų apykaitos, bet jausitės apsunkę ir aptingę.

Sveiki pusryčiai į kuriuos įeina aukštos kokybės grūdų pusrytinės košės gali padėti numesti svorio ir apsisaugoti nuo diabeto ir širdies ligų – o ypač pagamintos su sojų arba 0 proc. riebumo pienu ir šviežiais arba džiovintais vaisiais, uogomis. Harwardo žmonių stebėjimo sveikatos tyrimai rodo, kad žmonės, kurie kas rytą pusryčiauja yra lieknesni, nei tie, kurie pusryčius praleidžia, pastarieji 4 kartus dažniau serga nutukimo ligomis. Aukštos kokybės grūdai yra sveikų pusryčių pagrindas suteikiantis naudą sveikatai. Grūdiniai pusryčiai sumažina riziką susirgti širdies ligomis, insultu, diabetu ir net storosios žarnos vėžiu.

Patarimas!!! Pusryčių košes virkite iš kuo mažiau perdirbtų, o geriausia iš viso neperdirbtų grūdų, taip gausite didžiausią naudą.

Parašykite komentarą