Tikslas ne„sublogti“, o sudeginti riebalus!

Kadaise dietos reikšmė buvo – gyvenimo būdas, tinkamas mitybos organizavimas, suteikiantis galimybę gerai jaustis ir nekaupti papildomų kilogramų su nedideliais mitybos apribojimais, tiesiog ją protingai subalansuojant. Laikui bėgant termino „dieta“ supratimas smarkiai pasikeitė. Dabar ji laikoma „šoko terapija“ – kai per keletą dienų siekiama numesti tam tikrą kiekį kilogramų.

Dietos ir svorio mažinimo plano tikslas turėtų būti ne numesti svorio, bet prarasti kūno riebalus. Svarbiausias veiksnys, siekiant sulieknėti ir išlaikyti puikią figūrą, tai sveikos subalansuotos mitybos plano laikymasis. Didžiausias klaidas darome badaudami, valgydami retai, per mažomis porcijomis, mažindami kalorijų skaičių, bet mitybos nepapildydami mitybos maistingu, subalansuotu maistu.

Pratimai, svorio mažinimo metu taip pat svarbūs, žinoma persistenkt negalima. Pratimai palaikantys raumenis, padės išvengti raumenų nykimo, palaikys odos stangrumą, kad ji nesuglebtų ir išlaikys greitą medžiagų apykaitą. Atminkite, kad lieknėjant ir papildomai užsiimant aktyvia veikla, numesti svorio bus lengviau, jūs sudeginsite kalorijų kelis kartus daugiau, taigi ir svoris kris greičiau.

Įsidėmėkite! Atkreipkite dėmesį į faktą, kad jūsų svorio kritimas sulėtės, kai riebalų kiekis sumažės, o jūs priartėsite prie savo tikslo, tačiau toliau laikykitės plano ir džiaukitės savo pažanga.

Parašykite komentarą